Tuesday, April 21, 2009

COMING SOON

Dalam kesibukan mengejar dateline, aku sempat juga mencuri masa untuk relaks. Kenapa ayat aku macam segmen Remaja Minggu Ini? OK. Zaman remaja kau dah habis, Liana.

Movie Coming Soon ini mungkin dah seminggu ditayangkan. Tertarik dengan cerita ni apabila tengok iklan dia. Masa tu sedang tonton cerita Street Fighter, Legend of Shun Li. Iklan dia yang horror tu buat aku dan Mr L.O.V.E teruja.




Pengarahnya Sophon Sakdapisit, dimana beliau juga yang menulis screenplay untuk Thai horror "Alone" dan "Shutter".



Cerita Coming Soon ni mengisahkan tentang
err..

(kamu tahu tak aku tak reti nak tulis sinopsis, kalau aku tulis juga nanti aku tertulis sekali dia punya klimaks pastu tertulis ending..habiss2..~)

Apa yang mami nak habaq sebenaqnya, cerita ni best!

Seram ke tak seram kalau kau rasa kau bawa backpack..sedangkan kau sebenarnya tengah gendong hantu perempuan tua..lepas tu kau j..
Ok cukup la Liana.


Siapa yang belum tonton sila pergi sekarang juga sebelum adik perempuan kamu annoying balik rumah terus nak cerita apa yang dia dah tengok siap dengan ending sekali.



Thai horror movie beb!





p/s: Tayangan di TGV sampai 22 April je, GSC sampai 29 April, ada yang 28 April. Tapi GSC Mid Valley sampai 24 April.

15 comments:

NA said...

nanti lepas paper ciklemi aku begegas pergi.

Hazerin said...

wooo.. akan pergi tgk hari khamis ni... mlam. khamis malam jumaat??? apa?? oh tidaakkk.

mesty syiokk

Anonymous said...

ni yg asku mint ni..
horror movie!!!!!

Che Kay said...

salam,
ya, cite yang sungguh ngeri. tapi tak ngeri sangat (sebab tengok sambil tutup mata sebelah dan mata sebelah lagi hampir rapat. hahaha. daku tak mau trauma malam2) :)

mimi's mayonnaise said...

Emmm.. tetibe teruja nak tgk cerita hantu kat panggung..

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

macam syok je ni.
kalau bawak gadis xde pape ke.

shyshycat said...

ai kak liana kutuk nampak....

aku tau la blog aku pink.dah 2 yang aku jmp gan berkenan....

rindu la kat ko gan yang lain...tp at least leh bace blog ko...

tergoda lak aku tgk adek ko.....jmp ari2 mcm biase je....

ko dah dpt keje ke belem...pi tak abg fendi kawin nanti...

pape good luck my friend.....

fajridil said...

sy xsuka tgk citer seram ni.. hehe.. sy suka tgk citer gaduh2,racing dll. yg seram2 ni kena ada awek yg teman br leh tgk.. ^_* [my blog]

Anonymous said...

gi layan action lak... x-men origins. syiokkk!

♥ aNNa ♥ said...

hey i'v watched it. :)
hav u?

p/s: and did a post in my blog abt it.heh.

Kekna said...

nazminabdullah: ok. ajak cik elemy

+h.a.z.e.r.i.n+: seriously hari yang plg seswaii

ayin jemin: especially thai horror..

Kay Faizal: betul. saya dihantui bayangan perempuan itu selama beberapa hari

mimi's mayonnaise: cerita ni wajib tgk kat panggung. kamu akan tahu kenapa.

.kakijalan.: xpe boleh menyuruk dibelakang gadis jika apa2 berlaku.

shyshycat: hello bile masa aku kutuk ko? dush! rindu2 kite ziarah menziarah di dunia blog ini! good luck to you to..

fajridil: fast n furious sgt best! lebih baik pergi dengan kawan2..kalau tak malu depan awek nanti ;p

Anonymous: esok jugak saya pergi!

♥ aN_Na ♥: watched it two times already ;p

Shira said...

dah tengok tapi tak best :|

charp_ieqa said...

cite ni ok la..
i da tengok..
huhu...
p kadang2 de je part y tekejot smpai terjerit..
huhu...

typical.girl said...

yeay!follower ke 100 :))

hei, nmpk cerita kat bawah tu mcm thrill je:(

joegrimjow said...

konpem xp tengok
hehe