Tuesday, June 7, 2011

Sekarang pukul 6 pagi.

Sekarang pukul 6 pagi.

Aku masih di pejabat.

Baca perkataan masih.

Bukan SUDAH BERADA di pejabat.

Tetapi MASIH di pejabat.

Aku belum balik kerja.

Buat Board Paper.

Benda aku paling benci.


Kalau begini, aku tercalon ke untuk dapat bonus 8 bulan?





p/s:

Just nak share sesuatu yang comel;

Nena: Arissa, say dog.
Arissa: Dog.
Nena: Say bird.
Arissa: Bird!
Nena: Say snake.
Arissa: Nake. Sss.
Nena: Ha? Say snake.
Arissa: Nake! Sss.
Nena: Kenapa S kat belakang?

**Nena ialah panggilan si demok itu terhadap saya.

16 comments:

redmerah said...

hahaha..comelll

Anonymous said...

Kerja mcm tu la. Mana Ada kerja yg senang. Polis pun kena standby 24 jam. Doctor pun sama.

she_mah said...

fuhh..sampai begitu sekali byk keja ye..

haha..comel je arrisa cakap mcm tu :)

Misz-ella said...

confirm 8 bulan bonus tu liana. hihi.

Pn Razlina said...

arrissa memang tomei

salwa ismail said...

comel ah ! haha

FazMelati said...

Liyana, i rasa company mcm u kejer mmg camtu, myself penah stayback dekat office 2 hari tak balik umah,.. tapi bonus 3 bulan jea. Hehh jea oke.

;')

Nisa' said...

Kalau dorang tak bagi bonus, sekeh saja~ *evil laughs*

ada the baker said...

she's adorable (^v^)

syafaf said...

pergh kalau 8 bulan bonus kamu dapat, memang boleh honeymoon ke paris.

nina said...

bese la tu, knk2 mmg akan ade substitution aplhbt....hoho....sometimes deletion /addition

nina said...

bese la tu, knk2 mmg akan ade substitution aplhbt....hoho....sometimes deletion /addition

Anonymous said...

Comel nyaaaa :3 hihi. Nena, say relax! Hehe chill okay rehatt lah sikit jgn penat2 sngt.

Kekna said...

Mestila tak dapat bonus tahun ni sebab belum cukup setahun! HUAHUAHUHAUHAUHAUHAUAA...

lily lotus said...

wowww! bukan takat 8 bln, setahun bonus pun sgt patut :)

CatPictures said...

Aku pula tak bagi ko setahun bonus... tapi aku bagi ko share kat kompeni... setuju tak? Lagi power...